reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Iva Kučerová

Iva Kučerová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Víno a kniha. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

reklama

Nezaradené

Dva roky a dva mesiace

Iva Kučerová

Dva roky a dva mesiace

Bolo pár dní pred Vianocami 2010, no namiesto zasnežených ulíc a vianočnej výzdoby v meste sme na programe dňa mali kilometre prázdnych pláží a kombináciu sladkého rumu a slaného oceánu. A ešte niečo navyše: krst tretej knihy s názvom "Muži, manželstvá a iné problémy".

  • 7. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 278x
  • 0
Viete, koľko Slovákov minulý rok vydalo knihu?

Iva Kučerová

Viete, koľko Slovákov minulý rok vydalo knihu?

Zbežný pohľad na zoznam a človek by si myslel, že tu nič iné nerobíme, len píšeme knihy. Druhý zbežný pohľad a človek sa sám seba spýta: Kto toto všetko číta? No kto asi. Vy. A možno aj práve ty.Minulý rok vyšlo cca 70 románov a zbierok poviedok slovenských autorov. Napriek stále pretrvávajúcim dogmám, že Slováci čítajú len cenovky v obchodoch a Nový čas, je realita taká, že kníh sa napísalo, vydalo a predalo na našom malom Slovensku naozaj veľa.

  • 8. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 984x
  • 9
Ružová obálka a víno rosé.

Iva Kučerová

Ružová obálka a víno rosé.

Opäť ma čaká krstenie knihy a opäť sa na to teším. Bude to taká malá odmena pre mňa a dúfam, že príjemná malá oslava pre tých, ktorí sa krstu zúčastnia. Keďže veľká časť knihy "Nevidím, nepočujem, milujem" je venovaná psom - mojej srdcovke, rozhodla som sa výťažkom z predaja knihy na krste pomôcť práve psíkom, ktorí hľadajú svoj budúci domov. Uviesť knihu do života mi pomôžu dve sympatické osôbky, ktoré majú k zvieratkám rovnako pozitívny vzťah.Krst sa uskutoční 2. decembra o 19 hod v bratislavskom music bare ROCKOK. Srdečne pozývam každého, kto si chce vypočuť ukážku, podporiť psíkov-najdúchov, alebo si len tak vyraziť do baru.

  • 27. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 890x
  • 4
V posteli sa dá robiť čokoľvek. Hoci aj čítať.

Iva Kučerová

V posteli sa dá robiť čokoľvek. Hoci aj čítať.

Na jednej strane nepríjemné ponuré novembrové večery, keď chlad a vlhkosť zalieza pod kožu, nemám rada. Na druhej strane mi je v nich dobre - vytiahnem deku, otvorím si suché biele a knihu. Vraj to dnes už robí málokto. Stále verím, že to nebude také zlé. Keď prekvapím rýchlym kvízom - vymenuj troch spisovateľov, obstojí každý. Hemingway, Rowlingová, Matkin.

  • 24. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 402x
  • 38
Moja knižná novinka (krátky oznam)

Iva Kučerová

Moja knižná novinka (krátky oznam)

Takže, do kníhkupectiev dorazí v najbližšom čase moja druhá kniha a ja sa z toho veľmi teším. Jej názov je „Nevidím, nepočujem, milujem". Opäť o vzťahoch a o tom, ako to medzi (niektorými, samozrejme) mužmi a ženami naozaj je - celkom otvorene, bez obalu a na rovinu, tentokrát z prostredia slovenského šoubiznisu. Hrdinkami sú dve mladé ženy - na prvý pohľad úplne rozdielne. Prvá miluje chlpatých psov, druhá prachatých chlapov. Jedna miluje svit hviezd, druhá svetlá reflektorov. Bia netuší, kto je Jimmy Choo, Lea si necháva posielať drahé ihličky taxíkom. Niekedy si myslíme, že sme sami so sebou spokojní, ale občas býva ten "druhý", nepoznaný svet príliš veľkým sústom - a pokušením. Ak chcete vedieť, či je ľahké odolať mu, alebo je ľahšie stratiť hlavu, prezradím vám to na str. 307.Upozornenie: kniha je necenzúrovaná, ironická a často cynická, presne tak, ako to mám rada, a plytký šoubiznis, celebritky a bulvár je spomínaný tiež často, takže po nej nesiahajte, ak vás tieto témy iritujú :)Inak želám príjemné čítanie.

  • 17. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 817x
  • 2
reklama
Môj večer

Iva Kučerová

Môj večer

Aj keď som v rukách nedržala Oscara, "iba" svoju knižku, a aj keď za ňu nedostanem Nobelovku za literatúru, "iba" milé e-maily od ľudí, ktorým sa páčila - bola som šťastná. V jeden príjemný večer na jednom príjemnom mieste a čo je najdôležitejšie, s príjemnými ľuďmi, ktorých podporu si vážim, bola nielen pokrstená kniha, ale aj splnená jedna veľká túžba. Preto vám, ktorí ste k tomu prispeli, ešte raz ďakujem... A rovnako ďakujem mojej krstnej mame - Lucii Rózsa, Chynovi, ktorý celý večer viedol a partnerovi akcie - GOSH Cosmetics - ktorý pripravil pre návštevníkov krstu krásne ohnivočervené darčeky.

  • 20. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 702x
  • 0
Muž nie je pes, aby bol verný.

Iva Kučerová

Muž nie je pes, aby bol verný.

Možno aj toto budete počuť, ak prídete zajtra do Starého Mesta. A možno aj niečo pozitívnejšie :)Zajtra totiž herečka Lucia Rózsa Hurajová pokrstí a prečíta ukážku z knižného vydania príbehu, ktorý vznikal práve na tomto blogu. Ak ste "Loviť alebo nebyť" čítavali, diskutovali, ak sa vám páčil, alebo si chcete vypočuť úryvok naživo, pozývam vás na krst. Rada vás uvidím zajtra od 19h v Sekt Cocktail bare Rossini na Michalskej 12 v Bratislave. Kniha bude v predaji aj priamo tam, a nájdete ju aj na martinuse. Teším sa na stretnutie.

  • 12. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 854x
  • 42
Loviť alebo nebyť

Iva Kučerová

Loviť alebo nebyť

Krátka správa: S potešením oznamujem, že už o pár dní sa objaví knižné vydanie Loviť alebo nebyť :)Ďakujem všetkým, ktorí ma podporili a dúfam, že sa vám kniha bude páčiť.PS: a ak sa niekto pridá k fanúšikom, budem tiež rada. http://www.facebook.com/ivakucerovabooks

  • 20. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 095x
  • 5
Láska je aj tak najkrajšia vo filme.

Iva Kučerová

Láska je aj tak najkrajšia vo filme.

Večerná situácia. Sedíte doma s frajerom/-kou, vonku je hnusne, na pitie nemáte chuť, sex ste mali včera. Hmm, neviete, čo budete robiť? Pozrite si nejakú romantickú somarinu. Ak chcete vedieť, ktorá stojí za to, a od ktorej radšej paprče preč, čítajte ďalej.

  • 31. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 823x
  • 57
Miluješ knihy? Asi nie si v poriadku.

Iva Kučerová

Miluješ knihy? Asi nie si v poriadku.

Je veľa vecí, ktoré mám rada. A zopár, ktoré robím často. Odkedy si pamätám, vždy som rada a veľa čítala, z detstva mi ostalo množstvo krásnych rozprávok, na strednej som nečítala povinné čítanie z čitateľského denníka len z povinnosti a teraz mám už plnú knižnicu zaujímavých diel. A možno aj plnú fantáziu, plnú slovnú zásobu a plno zážitkov (aj keď „len“ duchovných). Ale v poslednej dobe začínam mať okrem toho aj pocit, že som jednoducho dinosaurus.

  • 19. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 882x
  • 8
reklama
Pes, ktorý vie milovať

Iva Kučerová

Pes, ktorý vie milovať

Túžite po niekom milom, kto vás bude každý deň doma čakať, s kým zažijete kopec zábavy aj chvíľky šťastia. Po niekom, kto vás bude oddane nasledovať a nezištne milovať. Áno, rozhodli ste sa obohatiť svoju domácnosť o ďalšieho člena – psíka. A viete už aj akého?

  • 15. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 827x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu