reklama

Ružová obálka a víno rosé.

Opäť ma čaká krstenie knihy a opäť sa na to teším. Bude to taká malá odmena pre mňa a dúfam, že príjemná malá oslava pre tých, ktorí sa krstu zúčastnia. Keďže veľká časť knihy "Nevidím, nepočujem, milujem" je venovaná psom - mojej srdcovke, rozhodla som sa výťažkom z predaja knihy na krste pomôcť práve psíkom, ktorí hľadajú svoj budúci domov. Uviesť knihu do života mi pomôžu dve sympatické osôbky, ktoré majú k zvieratkám rovnako pozitívny vzťah.Krst sa uskutoční 2. decembra o 19 hod v bratislavskom music bare ROCKOK. Srdečne pozývam každého, kto si chce vypočuť ukážku, podporiť psíkov-najdúchov, alebo si len tak vyraziť do baru.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Iva Kučerová

Iva Kučerová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Víno a kniha. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu